torsdag den 8. november 2012

I vilden sky

Nu går det løs - jeg havde håbet på at have lidt mere styr på hvor det var jeg ville hen med det men det skete ligesom ikke. Derfor har jeg i dag oprettet ikke mindre end to klasseblogs her i googles bloggerværktøj. Da de skal bruges over temmelig lang tid synes jeg det var arbejdet værd at lave noget der ser lidt pænt ud. Den ene klasse har oprettet gmails i dag og jeg har nu fået inviteret de fleste af dem til at være medforfattere på bloggen. Kan det mon virkelig passe at man er nødt til at invitere dem en af gangen?
Jeg kunne stadig vældig godt tænke mig at høre kommentarer til det didaktiske designudkast jeg lagde op for nogen dage siden så man skal ikke holde sig tilbage hvis man har noget at sige... Under alle omstændigheder følger fortsættelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar